طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با پروا به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به دیگر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد احتیاج است را به یکتا فروش اعلام می‌کند و بدین شکل بعد از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک تارنما خرج پایانی به کارفرما اعلام می‌گردد.

خدمات خرید هاست و دامین چیره دست و پرسرعت را به چهره مجانی به به اتفاق پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در چهره تمدید پیمان نامه پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات گزیده تر باعث می‌شود هزینه طراحی وب و حفاظت و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار پسندیده و مقرون به صرفه‌ باشد.
طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب می‌باشد. با توجه به طراحی وب سایت اشاعه روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از آنگونه دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل درست نمایش دیتا می شود.

 

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب هستی ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های گوناگون همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت راهبرد های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.
طراحی سایت اختصاصی با شاخصه‌های ذیل ارائه می‌گردد:

جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت تهران با امکان جلسه حضوری
طراحی وب سایت با php یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
طراحی تارنما ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
عدم بیچارگی به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی بدست مدیر سایت
ارايه پنل مدیریت راحت پورتال سایت بدون احتیاج به فرهنگ تخصصی به اتفاق با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه جاسازی فیلم آموزشی
کد نویسی قالب سایت بر بنیاد اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده‌های روز برای طراحی تارنما خلاقانه





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: